Pages

Tuesday, April 3, 2012

Jom Menang Maxis dan Celcom

Saya telah pun lama menggunakan nombor Maxis iaitu selama dua tahun, semenjak dari sekolah lagi dan sekarang berada di tahun ketiga diploma. Oleh kerana setianya saya bersama Maxis, saya sentiasa mendapat berbagai reward dan bonus. Reward yang utama saya sentiasa dapat ialah dengan Reward Bonus, setiap kali topup dapat bonus dan saya pernah kumpul sehingga 5000 lebih point, sehingga saya dapat menebus sebanyak RM50. Bonus yang saya dapat ialah bonus topup, contohnya bila saya topup RM30 saya akan dapat RM15 masa berbual secara percuma. Baru-baru ini, saya ada terbaca satu post tentang giveaway dari sitiatikah.com, tentang post Giveaway : Maxis dan Celcom dan hadiahnya adalah RM10 Maxis atau RM10 Celcom. Saya tidak mengharapkan yang saya akan menang, tetapi kalau menang pun, rezeki jangan ditolak.. Ye tak? hehe

3 comments:

botolairkosong said...

besh gak ni kalu meng!!~

Datin Tyka said...

terima kasih kerana sudi join..
tetapi maaf atas diri saya kerana telah melanjutkan masa tamatnya..

Rozaimie said...

luluzaza : join lah..segmen GA nie dah dilanjutkan hingga minggu depan.. :)

cik tyka : sama2 cik tyka..takpe..sy join nie pun skadar suka2 je..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...