Pages

Tuesday, December 7, 2010

Kisah Seram tapi Benar 2

RUMAH SEWA YANG BERHANTU
07/12/2010 8:29 PM

PERAK - Tiga orang pelajar berhenti dari belajar,seorang dibuang daripada kolej dan seorang trauma
akibat gangguan yang dialami apabila menghuni sebuah rumah sewa yang agak jauh dari kolej mereka.

Pelajar yang trauma itu seringkali terasa seperti dihempap apabila tidur dan ini memberi kesan dalam
pelajarannya.

Seorang ustaz telah dipanggil untuk mengubati mereka dan menghalau 'benda' itu tetapi gagal namun mereka
tidak berputus asa lalu mencari ustaz yang lain.

Dalam proses untuk menghalau 'benda' tersebut.Berbagai rintangan terpaksa dihadapi.

Pelajar-pelajar yang menghuni rumah tersebut telah mengalami gangguan yang lebih kuat,iaitu dihempap dengan lebih kuat apabila tidur dan lembaga itu juga menunjukkan dirinya yang sebenar kepada mereka yang tidak dapat melihatnya sebelum ini - Rozaimie

6 comments:

Akira Darkness said...

mcm amik kat mastika je.x best aa,klu ko wat citer hentai berchapter mmg aku bc

Rozaimie said...

hotak ko..
cite betul ar doe..
n blaku kat seseorg yg aku
kenal..aku takmo mention name
n tmpat scara detail utk jaga
hal2 peribadi org..
hentai tu ko ar wat..hahaha

Akira Darkness said...

hahahaha,buatla wei,jgn risau aku kasi idea kat lu,lu cipta surrounding ngan jln citer!amacam?

Rozaimie said...

ades..
giler ko..
aku ada awek siot..
silap2 aku yg kne blasah nti..
haha

Akira Darkness said...

kecut la.ngan awek pun takot!

Rozaimie said...

ahaha...
sape kecut?
:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...