Pages

Thursday, December 16, 2010

Art-Work

PERUBAHAN DARI PART 1 - PART 2

dimulakan dengan bismillah..ok~aku ada nak tunjuk something kat korang..jeng3~




 nie artwork aku time part 1..dgn menggunakan Charcoal Pencil..




Aaa..yg nie time aku part 2..guna Charcoal Pencil gak..
ok...tak brapa nampak perubahan dia kan?
apa kate try tengok yang
kat bawah nie..



yang nie time part 1..guna dry media cam Oil Pastel,
Pencil Colour,Black Charcoal..
Actually..nie mix media..tapi.tak reti ar pakai
Watercolour n wet media..isk..isk..  


yang nie lak mase part 2..guna hampir sume Dry dan
Wet Media..kecuali Soft Pastel..

ketara tak perubahan dia?
aku da tekad buat yg terbaik..so aku mintak tolong
taiko Fine Art ajar aku..so..Alhamdulillah..
aku dah boleh guna wet media sekarang. 

Thanks to all that has already helping me out..without u guys..who am i..or who i am..?tak kisahlah..but 
thanks so much..

Credits to : Fikri n Yaya Tough (Fine Art)                         - cara guna Water Colour
                  Yin (Fine Art)                                                 - tolong bagi nasihat (idola aku)
                  Osama (Industrial Design)                               - bagi idea pasal Charcoal putih
                  Miss Izza (Lecturer Drawing Part 1 ~ 2)          - amat prihatin dan selalu beri nasihat

2 comments:

Zakwan Khidzir said...

damn !
lukisan last skali tu lawa sial !
haha

Rozaimie said...

ahaha..
thanks bro..!
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...