Pages

Thursday, May 27, 2010

Mencari Ketenangan..

Bulan nie memang antara bulan paling best dan paling tak best pnah aku alami..yang best nyer coz aku dar boleh rileks dari buat assigment yg non-stop tuh ngan maen PS3 kat umah kawan baek aku..Akira the Darkness(darkness ker?haha..jgn mara bro)..and boleh berhibernasi selame mane aku nak..tapi yang tak best coz aku da ar baru putus ngan awek aku..tak dapat nak jadi mat jiwang lagi dah..asbestos tul..satu agi coz aku rase cuti nie mcam tak terisi ngan bende2 berfaedah lohh..nak apply keje..dapat..tapi parents plak tak kasi coz jauh..yg dekat2 pulak tade kekosongan..grr..so terpaksalah aku melangut sorang2 kat bilik nie tanpa menyedari masa berlalu dengan pantas..
nak lepak rase2 bosan dar,member pun da bosan da kot asyik muka aku jek..haha..
So dengan rasminya aku membuat keputusan untuk balik ke kampung bulan Jun nie..dengan hajat untuk mencari "peace,mind and soul"..yeeehaa!!!
and pada mase yang same dapat gak aku mencari rezeki kat sana,belajar masak dengan nenek,lepak2 dengan saudara..


Nie aku dengan baju kerja aku bulan disember lepas aku amik gambar..




Nie lak gambar sedara aku..dier skarang baru form 4 dan menetap di
Mentakab,Pahang..(tempat lahir aku tuh..haha..)

Job : GrassHunter
Level : 98
(nie ar wa punya keja..hehe)

2 comments:

Akira Darkness said...

woooi hahahha baguslah tu dr biarkan otak ko mereput dan bersarang cam sarang labah2 cam otak patrick starfish tu.sekurangnya otak ko berfungsi gakkan x la 2bulan ni ko jd baghal.jangan marah bro

Rozaimie said...

hahaha..!
at least patrick starfish 2h still steady..cool jep aku tgk walopn dier lembab ckit..
XD
yup..otak aq pn na jam da kadang2 2h..coz tlalu pikirkn someone..but nah..aq akan try "control macho" buat masa neh..hoho..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...