Pages

Saturday, May 29, 2010

FREEDOM~

parents aku baru bertolak pegi Terengganu pagi tadi..u know what?aku takleh nak stop smiling n feeling at ease buat maser nie!!haha..dapat gak aku pasang radio kuat2(full volume),jiran bising?taklah..diorang senyap je..tanda memahami arr tu..hak2..!!akhirnya dapat gak aku online puas2 kat ruang tamu neh..siap ngan air-cond agi..pehh..duk kat bilik raser cam duk lam oven..ahaha..petang tadi aku siap pegi jejalan agi pegi Mydin jap..ehh?buku per tuhh..??

slepas sekian lame..barulah aku dapat merasa bace Gempak..kalau beli kat uitm sana..biler aku taruk atas meja jep..puff!!

HILANG????

grr..dar brapa kali dah aku beli gempak,satu pun tak slamat..aiseh..

balik2 tuh pun cam beser arr..psang dvd Masked Rider Kabuto.."Cast-Off"..memang
aku takley lupakan trademark tue..hehe..


Tapi nak kene abiskan cepat2 ar tgk dvd nie..tuan dier da bising da tue..
XD

2 comments:

Akira Darkness said...

mmg pun bile ko nk pulangkan??

Rozaimie said...

haha..!
yehh..trimas kpd akira darkness coz bagi
aq pnjam dvd dier..
ehe~
petang nie aq pulg bro..dun worry..
hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...